Actualitate Administrație Featured

EXCLUSIV Cum BLOCHEAZĂ primarul Nicolae Robu construirea de parcări în Timișoara: Timpark ‘FURĂ’ plătitorii de abonamente

Lipsa locurilor de parcare SUFOCĂ Timișoara – Administrația Robu a investit doar în cartierul primarului

La fel ca în multe alte orașe, În Timișoara există un deficit de locuri de parcare. Însă, administrația Robu nu poate trece dincolo de promisiuni atunci când vine vorba de amenajarea de locuri de parcare. Concret, sarcina revine SDM, însă Timpark, serviciul din subordinea SDM refuză să facă investiții. Încă de la înființare, Timpark are aceleași tarife, astfel ca de la un an la altul, încasările rămân aproape aceleași, iar banii de investiții sunt practic inexistenți. Anual, SDM amenajează maxim 100 de locuri de parcare, pe care le prezintă pompos ca locuri nou create. De fapt, SDM asfaltează anumite zone și mai apoi trasează linii pe asfalt, considerând această operațiuni amenajare de noi locuri de parcare.

De altfel, sigura zona în care s-a investit în crearea de locuri de parcare în ultimii ani a fost Zona Soarelui, acolo unde locuiește și Nicolae Robu și unde în ultimii ani s-au amenajat sute de locuri de parcare, asta în completă antiteză cu zone precum Dacia, unde oamenii parcarea pe trotuare și chiar pe interzis, pentru că administrația nu face nicio investiție. Imaginea de oraș neîngrijit e și ea completată de trotuarele sparte, care sunt adevărate capcane pentru pietoni și mămicile cu cărucioare. O soluție pentru amenajarea de parcări ar fi chiar scumpirea abonamentelor Timpark, soluție însă care nu este agreată de administrația Robu.

Cum ‘FURĂ’ Timpark banii timișorenilor care plătesc locuri de parcare degeaba

Din dorința de a crește numărul încasărilor din parcări, Timișoara a adoptat o strategie care poate fi descrisă simplu ca o bătaie de joc la adresa cetățenilor. În loc să amenajeze locuri de parcare cu taxă, administrația locală a inclus în sistem Timpark o mulțime de străzi din oraș, străzi unde însă șoferii nu au locuri de parcare, ci garează pe prima bandă. În funcție de zona în care se află, respectiv roșu, galben sau albastru, zonele au diferite tarife pentru parcare. Exceptând zona din centrul orașului, unde angajații fac controale zi de zi, Timpark neglijează complet verificarea zonelor galbene, spre exemplu, acolo unde un abonament anual costă și 300 de lei, însă unde zi de zi sute de timișoreni parchează ilegal fără a lua amenzi pentru că Timpark nu face controale. Totul în timp ce cei care achită abonamente pentru zona respectivă constată că respectă legile în zadar și că Timpark nu dă doi lei pe bunul lor simț. Spre exemplu, pe Bulevardul Cetății, pe sensul de mers înspre Gheorghe Lazăr angajații Timpark nu au călcat deloc de la începutul acestui an, zi de zi fiind plin de mașini care parchează gratuit. În aceste condiții, nu este de mirare că până și cetățenii de bun-simț, care își făceau abonamente ajung să refuze să mai achite parcarea.

Bătaia de joc a Timpark nu se oprește aici. Societatea repetentă și la capitolul investiții. Potrivit datelor oficiale ale SDM, în 2017, societatea a încasat, din Timpark, 7,43 milioane de lei și a realizat, pe fonduri proprii, o singură parcare: cea de pe strada Martir Nicoară Elena, cu 178 locuri, care a costat 836.000 lei. Iar modelul s-a păstrat de la an la an.

Related posts

Final de telenovelă: Emese Esztero a câștigat concursul de director la Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara 

Mădălina Staicu

Timișorenii care EVADEAZĂ spre distrație în alte orașe, în atenția IPJ: instituția a deschis deja dosare penale

Mădălina Staicu

Breaking news: un paznic s-a împușcat într-o pădure din Timiș

Mădălina Staicu
Incarcare...
%d blogeri au apreciat: