Actualitate Featured Sănătate Timp liber

Nutriționista vedetelor spune că se poate și cu burta plină și fără kilograme în plus: Cum mâncăm ca să nu ne îngrăsăm de Crăciun

Nutriționista vedetelor, Mihaela Bilic, spune că putem mânca orice dorim de Crăciun fără să ne îngrășăm. Mărimea porțiilor și modul în care combinăm alimentele cu conținut caloric ridicat sunt secretele care ne ajută să stăm departe de diete.

„Secretul e unul singur: să mănânci din toate, dar nu TOT! Porția face diferența. Dacă nu vrei să te alegi cu o indigestie sau cu câteva kilograme în plus, trebuie să fii atent la cantitate.

Sarmalele chiar sunt un fel de mâncare echilibrat, ele combină carnea cu cerealele și legumele așa cum este recomandat nutrițional. Sarmalele pot reprezenta un fel de “farfurie ideală” în următoarele condiții:

– porția să fie de 3-5 bucăți, nu o oală întreagă

– carnea tocată să fie din pulpă de porc, care are puțină grăsime

– să nu fie adăugat la gătit ulei – de niciun fel!!

– să fie fierte în zeamă de varză/ borș/ suc de roșii

– smântâna să fie folosită ca decor

– să fie însoțite de ardei iute din belșug, ajută la stimularea metabolismului”, a explicat medicul nutriționist Mihaela Bilic pe contul de Instagram.

”În cazul în care țineți la siluetă, renunțați la mămăligă și consumați sarmalele ca fel unic la o masă, ”, sfătuieşte medicul Mihaela Bilic.

Related posts

LOVITURĂ PSD a contestat în instanță decizia de închidere a magazinelor la ora 18

Mădălina Staicu

DNA încurcă socotelile unui vameş de la Moraviţa!

focustim

HALUCINANT: medicul Virgil Musta cere românilor să STEA ÎN CASĂ dacă sunt răciți

Mădălina Staicu
Incarcare...
%d blogeri au apreciat: