Actualitate Administrație Featured Timp liber

GAFĂ JENANTĂ a Asociației pentru Promovarea Turismului, finanțată de CJ Timiș: au STÂLCIT limba engleză, la un târg de promovare a Timișoarei! Explicația TUPEISTĂ a președintei Delia Barbu

Asociația pentru Promovarea Turismului din Timiș s-a făcut de râs la târgul de la București. Evenimentul care ar fi trebuit să atragă turiști în capitala Banatului s-a dovedit a fi un bun prilej ca angajatele asociației să demonstreze că deși nu cunosc limba engleză, nu au nicio reținere să o folosească, chiar și pocind-o, pentru a atrage turiști. Așa s-a ajuns ca Timișoara să fie promovată printr-un stand care afișează un banner cu ‘Culture, Hystory and Events’. În limba engleză, cuvântul history se scrie cu i din i, nu cu y.

Culmea penibilului este însă explicația dată de președintele asociației, Delia Barbu. „Hystory is a nonstandard spelling of History. Iar standul nu este realizat de Primăria Timișoara. Dacă mai aveți nelămuriri, puneți întrebări, nu etichete!”, a comentat Delia Barbu pentru ȘtirideTimișoara.ro. De altfel, Barbu nu este la prima ieșire la adresa presei, aceasta programându-și în repetate rânduri conferințele de presă la aceeași oră cu cele ale primarului Nicolae Robu sau uitând să anunțe o parte a presei pentru a anunța mai apoi că toți cei interesați aflau de la colegi. Asta în condițiile în care rezultatele activității asociației nu pot fi cuantificate, chiar dacă toată finanțarea vine din bani publici.

Related posts

Premierul Ludovic Orban, explicații FULGER: ce va fi PERMIS după 15 mai

Mădălina Staicu

Revelion pe ritmuri RETRO la Timișoara: trupa Rednex va face SHOW în capitala Banatului

Mădălina Staicu

Bucurie UMBRITĂ La Timișoara, școala NU a început în toate unitățile școlare

Mădălina Staicu
Incarcare...
%d blogeri au apreciat: